Krijg begeleiding bij het oplossen van veelvoorkomende problemen bij het gebruik van Aanpassing op Afstand voor een vergadering op afstand met uw hoorzorgprofessional.
We raden u aan om telefoongesprekken af te wijzen tijdens de Remote Fitting-sessie
Pogingen om opnieuw verbinding te maken gebeuren automatisch. Als de verbinding niet tot stand komt, heeft u de mogelijkheid om de vergadering te beëindigen.
Als uw Bernafon App niet actief is, kan uw hoorzorgprofessional u niet zien en kan het lijken alsof u een verbindingsprobleem hebt.
Probeer opnieuw verbinding te maken met het bezoek of neem contact op met uw hoorzorgprofessional.
De app controleert of uw hoortoestellen in orde zijn. In sommige gevallen gaat de app naar de herstelmodus en worden uw hoortoestellen bijgewerkt met de nieuwste instellingen van uw hoorzorgprofessional. Volg de aanwijzingen in de app. Als u de instellingen in uw hoortoestellen nog steeds niet kunt herstellen, neem dan contact op met uw hoorzorgprofessional.